Om klubben

Eidsvoll Hundeklubb ble stiftet 28.mai 1969. Vi er en samarbeidende klubb med Norsk Kennel Klubb og har pr 2022  ca 310 medlemmer

En av våre grunnleggere, Terje Ranner, har skrevet litt om klubbens opprinnelse som du kan lese her...

Målet for klubben er å ivareta et godt miljø for likesinnede mennesker. Vi ønsker å få til et godt samspill mellom hundeier og hund, noe som innebærer at vi arbeider for at alle skal oppleve å være en del av et sosialt nettverk med latter, smil og glede som fokus.

Eidsvoll Hundeklubb er en klubb for alle raser og blandingshunder. Vi kan tilby allsidig trening innen både Lydighet, Agility, Rallylydighet, IGP, Utstilling og Miljøtrening. Vi har dyktige ansvarlige som deler på ansvaret for de forskjellige aktivitetene, så om det er noe du trenger hjelp til er det alltid en ansvarlig person tilstede. Vi arrangerer også mange kurs med interne eller eksterne instruktører. Følg med på kurssiden for mer informasjon om dette.

Vi holder til på Ormlia ved Eidsvoll Værks Skiklubb rett ovenfor Nebbenes Kro ved E6. Der har vi stor inngjerdet treningsbane som er opplyst om vinteren og en en treningshall med kunstgress. Om det er kaldt, eller du ønsker en kaffe og vaffel, så kan man ta en tur innom klubbhuset vårt, der er det sittegrupper hvor vi kan ha det sosialt og innimellom starter treningene med litt teori her inne.

Så om du er på utkikk etter en hundeklubb med et allsidig tilbud både til de med familiehund og de med konkurransemål, så er Eidsvoll Hundeklubb en klubb verdt å besøke.

Mvh Styret

Eidsvoll Hundeklubb

Bli medlem?

Ønsker du å ta del i våre aktiviteter og gode miljø?

Meld deg inn via NKK sine medlemssider, eller ta kontakt med styret@ehk.no